Početna stranica Profil tvrtke Lokacija Sustavi upravljanja Novosti Kontakt
Vojni program
Željeznički program
Strojna obrada
Savijanje
Rezanje
AKZ
Montaža
Zavarivanje
 
 

Vagon Tamns-z

Vagon je namijenjen za prijevoz rasutog tereta osjetljivog na atmosferske prilike.

Vagon je opremljen pojačanim sandukom i čeličnim podom; otvaranjem ručno pokretanog plastičnog pomičnog krova tovarni prostor može se povećati na 100 % ukupne duljine.

Pomični krov sastoji se od tkanine presvučene PVC-slojem. Za pokretanje krova na obje su strane montirane upravljačke kutije. Krov se može otvoriti odnosno zatvoriti pomoću montiranoga ručnog kotača.

Vagon je izrađen po UIC, RIV i TSI propisima.

Tehnički podaci

Širina kolosijeka: 1435 mm
Broj osovina: 4
Duljina preko odbojnika: 15740 mm
Razmak centralnih svornjaka: 10700 mm
Visina vagona od GRT: 3410 mm
Vanjska širina: 2980 mm
Tovarna duljina: 14490 mm
Tovarna širina: 2730 mm
Tovarna visina: 1910 mm
Tovarni volumen: 81 m3
Visina poda: 1224 mm
Osovinsko opterećenje: 22,5 tone
Vlastita masa vagona: 26 tona
Nosivost: 64 tone
Radijus krivine: 35 m
Najveća brzina, natovaren: 100 km/h
Najveća brzina, prazan: 120 km/h

Donje postolje

Donje postolje sastoji se od stabilne zavarene konstrukcije u konstrukciji okvira, načinjene od valjanih profila i limova. Vanjski uzdužni nosači, grudne grede i glavni poprečni nosač zajedno čine nosivu konstrukciju.

Grudne grede donjeg postolja izvedene su s ugrađenim kovanim graničnikom za prihvat vlačnog uređaja. Vagon je pripremljen za ugradnju automatskog kvačila.

Okretna postolja

Okretna postolja su tip Y25Ls1(K). Osovinski razmak u okretnom postolju iznosi 1800 mm. Izvedba osovinskih sklopova: monoblok s valjkastim ležajima WJ i WJP 130x240x80. Za monoblok kotače osovinskih sklopova koristi se materijal R7T.

Okretne zdjele i bočni klizači opremljeni su plastičnim umetcima.

Vlačni i odbojni uređaj

Vlačni uređaj se sastoji od vlačnog elementa tip RG 15, vlačne kuke prekidne sile 1000 kN i vijčanog kvačila prekidne sile 850 kN.

Odbojnici su klase A s hodom od 105 mm. Dimenzije sudarne ploče odbojnika 450 x 340 mm.

Kočna oprema

Vagon je opremljen automatskom zračnom kočnicom KE-GP-A-(K) 1x12", kočnim cilindrom 12", odgovarajućim upravljačkim ventilom, mjernim ventilom i zračnim spremnikom. Središnje kočno polužje s regulatorom polužja DRV 2-600 H s vretenastom polugom djeluje na oba okretna postolja. Vagon ima direktni glavni zračni vod 1 1/4" sa slavinom i crijevnom spojnicom na oba kraja vagona.

Vagon se može opremiti ručnom kočnicom.

Pomični krov

Pomični krov se sastoji od nosača s vodilicama i kotačićima i cerade načinjene od tkanine koja je pričvršćena na nosače. Cerada se kotrlja po vodilicama gornjeg pojasa.

Vrata

Na obje bočne stranice nalaze se jedna jednokrilna vrata, po potrebi služe i kao otvor za čišćenje. Vrata su na vagonu dijagonalno postavljena.

Stepenice, rukohvati, držači signala

Stepenice, rukohvati, držači, kuke za užad i okviri za listice odgovaraju najnovijim odredbama UIC propisa.

Bojanje i natpisi

Vagon je obojan i označen prema važećim RIV I TSI propisima.

 

 

 

 
© ĐĐ Specijalna vozila d.d. Zadnja izmjena: 05.10.2017